CARI DALAM BLOG INI

Loading...

Tuesday, March 30, 2010

TA’LIM OOO TA’LIM..


Menjelang saja hari Sabtu, risau dibuatnya…yelaaa, hari tu laa ta’lim mingguan masturat halqa Keningau kat rumah aku. Berapa yang datang??….Innalillah…bak kata pujangga Urdu bermadah “Hanya kepada Allah tempat mengadu”…. Apa tak risau dibuatnya, kekadang tu 3 org jer yg stakat ni istiqomah,paling ramai 7-10 orang… huhuhuhuhuh….. dah tu, sorang karkun ni dah nak balik Sarawak Jun ni sebab dah habis kursus kat Institut Perguruan Keningau. Alahai…berkurang lagilah yg datang ta’lim…

Aku tak kisah ta’lim ni buat kat rumah siapa2 pun…yg penting semua MASTURAT dapat amik bahagian…WANITA pun kena amik fikir risau Nabi jg…kena buat usaha agama jg…wanita pun main peranan atas maju dan mundurnya agama..seperti zaman Nabi dan sahabat, wanita2/sahabiah2 pun main peranan dalam semua aspek termasuk ghazwah perang sekalipun. Begitu jg Nabi Ibrahim a.s dibantu oleh Siti Hajar dan Anaknya Ismail….hari ni bukannya nak bawa pergi perang pun…baru nak BERPERANG dengan NAFSU SHAHWAT…..



kalau tak dapat pergi seminggu sekali, at least sebulan sekali SYUUUUUKKKUUURRRRR LAAAAA NAK…. Ta’lim mingguan ni satu NIKMAT dari Allah…ingat lagi dulu kalau nak pegi ta’lim kena ke markas kat rumah Hj Alidad sejauh 90 lebih KM memakan masa sejam lebih..!!! Ni, Allah dah bagi kemudahan, dekat jer…bukannya jauh macam kat Markas Beauford tu….huhuhu….ingatlah, kalau nikmat Allah ni kita syukur Allah akan tambahkan lagi nikmat, kalau tak (kufur nikmat Allah), Allah ancam dgn azab yg pedih…bukannya nak PANCUNG….aku sekadar RISAU SANGAT-SANGAT..sampai dok berasap dah ubun-ubun kepala hotak aku ni….nak pergi kenduri, pergilah..nak pergi pasar beli barang, pergilah….nak ke KFC, pergilah…tapi janganlah tak pergi TALIM..kalau lewat pun takpe daripd tak pegi langsung….teringat aku masa kuar Negara Jiran kat Flores, Usaha atas masturat sana sangat Maju...Masturatnya STRONG dari lelakinya. Talim sampai 3 rumah sekaligus stiap minggu di MAHALA SENDIRI bukannya HALQA tuan2...Allahuakabar...walau apapun, kita doalah supaya Allah kekalkan kita dalam USAHA ATAS IMAN ni….tuan2/puan2 tolonglah AMINKAN….huhuhu…

No comments:

Post a Comment

JAZAKALLAH KERANA SUDI ZIARAH DAN BAGI KOMEN, INSYALLAH KALAU ADA KELAPANGAN SAYA AKAN BALAS KOMEN TUAN-TUAN.SILA TINGGALKAN E-MAIL / WEBSITE, INSYALLAH.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails