CARI DALAM BLOG INI

Loading...

Thursday, February 4, 2010

MESYUARAT BULANAN MALAYSIA





Esok Mesyuarat Bulanan Malaysia..hari ni pun ‘gerenti’ dah ramai rakan2 usaha seluruh Malaysia yg dah tiba kat Sri Petaling….huhuhuhuhu…sedihnya tak dapat pegi sebab ada keja…rugi..rugi..rugi…yelah..besar ganjarannya kalau dapat duduk mesyuarat lebih2 lagi mesyuarat agama, fikir risau atas umat..fikir macamana takaza (keperluan) agama dapat disempurnakan,bukan seluruh Malaysia je tapi seluruh dunia... Kalau daripada mesyuarat tu jemaah2 dapat dibentuk dan usaha2 meningkat di seluruh Negara, ada pertambahan bilangan2 masjid yang hidup dengan amalan…fuyooohhh…kita pun dapat saham yg sama…inilah perniagaan yg menguntungkan…hmmmmm, tapi takpe…setiap 3bulan sekali akan diadakan lagi MBM…azam kuat utk datang..korang pun doakan saya juga dapat istiqama pegi dan tuan2 pun azamlah sekali..tak rugi…

No comments:

Post a Comment

JAZAKALLAH KERANA SUDI ZIARAH DAN BAGI KOMEN, INSYALLAH KALAU ADA KELAPANGAN SAYA AKAN BALAS KOMEN TUAN-TUAN.SILA TINGGALKAN E-MAIL / WEBSITE, INSYALLAH.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails