CARI DALAM BLOG INI

Wednesday, November 18, 2009

IJTIMA MARAWI,FILLIPINA

IJTIMA MARAWI, MINDANAO FILIPINA (sumber :youtube)

Pengeboman dan penculikan oleh pengganas dan ancaman virus H1N1 tidak menghalang Ijtima Marawi daripada dilangsungkan pada 14-16 Julai yang lepas. Kira2 2juta orang yg hadir membanjiri medan ijtima, tidak termasuk jemaah ‘foreign’ !! Dilaporkan juga bahawa selebriti Hollywood, pelakon filem ‘RamboSylvester Stallone dan selebriti tempatan Pelakon filem ‘Bad Boy”, Robin Pandilla juga turut mengikuti perhimpunan tersebut.

Kejayaan mengadakan perhimpunan tersebut dututup dengan berita gempar di mana ketua penganjur mantan MSU,Dean Engr. Salic Abdul dikejarkan ke Hospital kerana mengalami sakit jantung. Laporan daripada pihak Hospital Merawi mengesahkan beliau ditahan di Unit Rawatan Rapi (ICU). Engr. Salic Abdul dikenali sebagai orang yg bertanggungjawab menganjurkan perhimpunan seumpamanya sebelum ini yang dihadiri oleh lebih daripada sejuta peserta seluruh dunia.

Orang yg terdekat dgn beliau meminta supaya org ramai berdoa untuknya akibat serangan stroke yg menimpanya keesokan paginya…


No comments:

Post a Comment

JAZAKALLAH KERANA SUDI ZIARAH DAN BAGI KOMEN, INSYALLAH KALAU ADA KELAPANGAN SAYA AKAN BALAS KOMEN TUAN-TUAN.SILA TINGGALKAN E-MAIL / WEBSITE, INSYALLAH.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails